Sposób załatwiania spraw
Podania, skargi, wnioski i pisma interesantów przyjmuje sekretariat szkoły. Korespondencję można dostarczać osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw udziela sekretariat szkoły.
Godziny urzędowania sekretariatu szkoły: poniedziałek - piątek: 9.00 - 15.00
Telefon: 42 651 78 98
E-mail: kontakt@zsr.elodz.edu.pl
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 03-12-2024 - Edycja treści
- 10-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 167